‘t Is gebeurd.

‘t Is gebeurd, zou Erik Van Looy zeggen. Maar ‘t is ook wel effectief gebeurd. Eindelijk heb ik de daad bij het woord gevoegd: ik heb mij ingeschreven voor een cursus Copywriting. Dankzij de schopjes onder mijn kont van boyfriend en vriendinnen, kan ik zeggen: ik neem mijn toekomst in handen. Een hoeraatje is hier wel op zijn plaats. HOERA!!!

Eerst had ik mij ingeschreven bij het Centrum voor Avondonderwijs in Gent. Die bleken te weinig inschrijvingen te hebben waardoor de cursus – twee dagen voor aanvang – geannuleerd werd. Mijn droom viel aan diggelen. Mijn toekomst was om zeep. Iets waar ik al zo lang naar uitkeek, ging plots toch niet door. Dankzij wat zoekwerk via de magische wereld van Google, kwam ik al snel uit bij Syntra West. De rest is gekend: Lieselot start met een tweejarige cursus Copywriting, en streeft haar dromen na.

Ondertussen heb ik al twee lessen achter de rug. Redelijk theoretisch, maar sowieso wel interessant. Ik ben alvast heel benieuwd naar het boeiende vervolg.

Misschien loop ik al wat te snel vooruit op de feiten, maar ik zie mijn toekomst al volledig voor me:  ik word freelance copywriter. Ik begon na te denken over een naam, en ik schakelde mijn zus in voor een logo. De geboorte van LSLT werd een feit. LSLT staat voor: Lovely Solutions for your Linguistic Troubles. Of voor Lieselot. Zo u wil.

Een naam: check. Een logo: yes. Kennis en kunde: toch al wat. Klanten? Ai, oei, whoeps.

Dus, als u graag een nieuwsbrief wilt versturen, maar u weet niet hoe daaraan te beginnen? Geef mij een gil. Hebt u een folder geschreven, maar u bent niet zeker of deze wel foutloos is? Trek aan mijn mouw. Wilt u graag uw social media up to date houden, maar de tijd ontbreekt? Stuur mij een WhatsApp. Kent u iemand die wel wat hulp zou kunnen gebruiken? Vermeld (subtiel) eens mijn naam. Ik help u graag verder met al uw grote en kleine taalproblemen.

Dan onthul ik nu graag officieel mijn logo:  TADAAAA! Bedacht en gecreëerd door my little sister. Niet mis, toch?

12185773_10206995735548567_387885589_o

Ik sta heel graag ter uwer beschikking, vanaf nu! Ondertussen schaaf ik naarstig verder aan mijn copywriting-skills. Via deze blog hou ik jullie graag op de hoogte van mijn vorderingen

In the meanwhile, spread the LSLT-love!

2 thoughts on “‘t Is gebeurd.

Leave a Reply

