Een jaar later …

Een jaar geleden startte ik deze blog op met de bedoeling om opnieuw wat meer te kunnen schrijven. Ik was toen werkloos, en had tijd zat. Achteraf bekeken heb ik hier precies toch niet veel blogs gepost in die erbarmelijke periode in m’n leven. Tijd dus om mijn blog wat nieuw leven in te blazen.

In een jaar tijd kan er veel gebeuren, besef ik nu. Ik heb werk gevonden (jaja, uiteindelijk wel!), mensen kwamen en gingen in mijn leven, ik ben gaan samenwonen met the love of my life in de zaligste stad  van Vlaanderen, Gent (happiness!) , en koester nieuwe dromen die ik graag wil waarmaken (asap please!). Misschien daarom dat ik deze blog herontdekt heb. Helaas kan ik nog niks meer vertellen over de dromen die ronddwalen in mijn hoofd. Eerst nog wat meer research doen, enkele pro’s en contra’s oplijsten, en misschien ook een paar mensen contacteren. Het is belangrijk om niet over één nachtje ijs te gaan, en alles goed en wel te overwegen. Ondertussen droom en pieker ik rustig verder over mijn toekomst, en wie weet waar ik binnen hier en een jaar opnieuw sta?


  The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

Leave a Reply

